In Human Blender, neemt de speler de rol aan van een alien in een UFO. Door mensen te vangen en ze te blenden tot een sapje, maak je je alienbaby blij. Verschillende combinaties van poppetjes maken de baby blijer of juist boos. Kom zelf achter de verschillende recepten om je leger met alienbaby's blij te maken!
​​​​​​​
Gameplay:
Het doel van het spel is zo veel mogelijk blije alienbabies krijgen. Als de "satisfaction bar" van de huidige baby 100% is, krijg je er een nieuwe baby bij die naar mate een steeds moeilijkere eter wordt. 
De speler kan de UFO bewegen door zijn vinger over het scherm te bewegen. Als er een poppetje in de straal van de UFO staat zal de UFO hem opzuigen. Het is de bedoeling zo veel mogelijk verschillende poppetjes op te pakken, zoals de villager, de boer of zelfs de legendary Paus! Maar pas op voor de Bomberman, hij zal proberen je UFO op te blazen.
Het spel is in Western-stijl gemaakt. Dit vond ik een grappig contrast met het thema Aliens. De samenwerking in het team was goed, en heb geleerd hoe ik github gebruik met meerdere personen die aan hetzelfde project werken.​​​​​​​
​​​​​​​
Dit is de trailer die ik heb gemaakt voor de game, een eerste indruk van de gameplay moest zichtbaar zijn in 15 seconden.
Gemaakt in Adobe Premiere

Dit vind je misschien ook leuk:

Back to Top